FAQ - Časté dotazy

Co je Bazarobot?

Podívejte se prosím na stránku Jak funguje.

 

Co má smysl přes Bazarobot prodávat?

Bazarobot je služba, která Vám pomůže zbavit se veškerého zboží, které již nepotřebujete. Skvěle se prodávají notebooky, tablety, počítače a jejich komponenty i příslušenství, mobilní telefony, fotoaparáty, hodinky, konzolové hry, robotické vysavače. Pokud tedy chcete mít vyšší výnos, zkuste najít i položky z těchto kategorií.

 

Berete opravdu vše?

Lze prodávat veškeré zboží s výjimkou zakázaného sortimentu a věcí těžších než 20 kg nebo příliš rozměrných. Nebereme jakékoli nošené oblečení, křehké zboží (sklo, porcelán) a SW a hry s aktivovanými licencemi.

 

Jak mám k vám věci dopravit?

Pro Vaše zboží přijede smluvní přepravní společnost. Další možností je zaslat nám balíček poštou nebo vámi objednanou kurýrní službou. V každém případě prosím objednejte svoz pomocí online formuláře .

 

Musím věci nějak speciálně zabalit nebo to stačí třeba v taškách?

Zboží je nutné zabalit do pevných zavřených balíků. Zejména dbejte na to, aby byly křehké věci v balíku dostatečně zafixovány a ochráněny proti případným nárazům během přepravy. Pozor si dejte také na to, aby z balíku nic během přepravy nemohlo vypadnout. K balení doporučujeme využít tuto pomůcku - návod na správné zabalení balíku.

V případě vyzvednutí kurýrem jsou maximální rozměry 200 cm (délka) x 80 cm (šířka) x 60 cm (výška), hmotnost do 40 kg. U České pošty pak maximální délka 180 cm, maximální součet rozměrů 240 cm, maximální hmotnost balíku je 30 kg.

 

Je nějaký minimální počet položek, při kterém se svoz realizuje?

Není stanoven žádný minimální ani maximální počet. Doporučujeme posílat raději méně, ale za to hodnotnějších věcí.

 

Co se děje po svozu dál?

Po přijetí Vašeho svozu věci označíme a zaneseme k nám do systému. Dále projdou procesem, kde je otestujeme, popíšeme a nafotíme. Poté jsou věci připraveny pro Vaši kontrolu a po schválení bude zahájen jejich prodej.

 

A jak se dozvím, že moje zboží půjde do prodeje?

V okamžiku, kdy Vaše zboží bude připravené k vystavení, tak Vás informujeme emailem.

 

Kde předměty prodáváte?

Našimi prodejními kanály jsou bazar OdKarla.cz a Aukro.

 

Co když budu chtít během prodeje některou z věcí z prodeje stáhnout?

Bohužel, jakmile je položka vystavena, tak ji již nelze stáhnout. Před vystavením ale máte samozřejmě možnost nám poslat zprávu a položku nebudeme vystavovat.

 

Proč musím čekat 21 dní, než mi vznikne nárok na vyplacení peněz?

Vzhledem k tomu, že garantujeme kupujícím možnost vrácení zboží v případě výskytu skrytých vad, musíme peníze určitou dobu zadržet pro případ vrácení peněz. Přesné termíny, kdy lze jakou částku vyplatit naleznete v klientské sekci po kliknutí na částku kreditu.

 

Jaké mohou být rozměry a váha balíku?

Každý balík může mít maximálně délku 200 cm, součet obvodu a délky zásilky maximálně 300 cm. Jeden balík nesmí být těžší než 20 kg. Zboží je nutné zabalit do pevných kartonových krabic a zabezpečit ho proti rozbití vhodnými výplněmi (bublinková fólie, vzduchové polštářky, polystyrenové výplně, ...).

 

Kam je možné objednat svoz?

Svozy je možné objednat na jakékoli místo v České republice.

 

Kolik zaplatím za svoz?

Pokud Vám svoz věcí budeme zajišťovat my, zaplatíte za každý odeslaný balík 179,- Kč. Doporučujeme proto každý balík maximálně využít. V případě, že si svoz budete zajišťovat sami, záleží na ceně přepravce, kterého si vyberete.

 

Jaká je čekací doba mezi objednáním svozu a realizací svozu?

Svoz je možné objednat nejdříve na následující pracovní den.

 

Co se děje po svozu dál?

Po přijetí svozu dostanete potvrzující email o převzetí zboží. Následně Vaše zboží zpracujeme a pošleme Vám ho ke schválení před vystavením.

 

Jak dlouho trvá prodej?

Toto je velmi individuální. Přednostně jsou prodávány věci, které vám přinesou více peněz, tedy hlavně elektronika. Ostatní věci zpracujeme hned po nich.

 

Kdy dostanu peníze za prodané zboží?

Lhůta pro vyplacení peněz je 21 dní poté, co Bazarobot obdrží peníze na bankovní účet od kupce. O vyplacení Vašich peněz můžete požádat v klientské sekci kde i vidíte přehled částek a data, kdy půjdou vyplatit. Upozorňujeme, že v průběhu času může docházet k mírným změnám částek z důvodů reklamací zboží ze strany kupců. Upozorňujeme naše zákazníky, že pro výplatu kreditu je potřeba zadat číslo účtu, které je registrováno u české banky.

 

Co když se mé zboží neprodá?

Pokud se zboží neprodá, můžete si určit, co s ním uděláme. Buď ho věnujeme na charitu, nebo Vám ho pošleme zpět, případně si ho můžete u nás osobně vyzvednout.

 

Mohu si nechat neprodané zboží vrátit?

Samozřejmě můžete. Vrácení zboží je zpoplatněné, protože Bazarobotu jeho zpracováním už vznikl náklad. Konkrétní výši poplatků za vrácení zboží naleznete v aktuálně platném ceníku. Jakmile od Vás obdržíme požadavek na vrácení zboží, zašleme Vám informaci, kolik dle ceníku bude vrácení stát. Ve chvíli, kdy nám potvrdíte, že položky skutečně chcete vrátit, vystavíme fakturu, kterou Vám zašleme a teprve po jejím uhrazení zboží nachystáme k vrácení.

 

Jak si mohu nechat neprodané věci vrátit?

Běžte pod svým účtem do sekce Rozhodněte a v levém sloupečku tabulky zaškrtněte položky, které chcete vrátit. Můžete zaškrtnout jen některé, nebo klidně všechny. Nahoře, nad tabulkou s položkami, poté klikněte na tlačítko Vrátit vybrané. Zobrazí se Vám vyúčtovaní vrácení položek podle aktuálního ceníku. Vyberete si způsob přepravy. Pokud budete chtít zboží zaslat, nezapomeňte zkontrolovat adresu. A klikněte na tlačítko Odeslat. E-mailem Vám zašleme potvrzení o přijetí požadavku na vrácení, ve kterém najdete také informace k provedení platbě (číslo účtu, variabilní symbol, částku). Jakmile platbu obdržíme, zboží začneme vychystávat. Pokud jste vybrali, že chcete zboží zaslat, pošleme Vám v okamžiku odeslání balíku odkaz na sledování zásilky. Jestliže jste vybrali osobní vyzvednutí ve skladu, zašleme Vám e-mailem výzvu, že je zboží připravené k vyzvednutí – dříve nechoďte. Na úhradu máte 7 kalendářních dní. Pokud do té doby platbu neobdržíme, vrátíme zboží zpět do prodeje.

Nezodpověděli jsme Váš dotaz?

Neváhejte kontaktovat naši zákaznickou podporu! :)